środa, 10 października 2012

Prolog :

Słuchałam muzyki na moim ukochanym niebieskim i-podzie . Akurat leciało "Price Tag" Jessie J , ta piosenka budzi mnie do życia . Uznałam że czas sprawdzić co się dzieję w virtualnym swiecie . Sprawdziłam Facebooka i Twittera . Nic ciekawego się na tych stronkach nie działo . Weszłam jeszcze na stronki plotkarskie . I to był błąd . Każda podawwała tą ssamą informacje . On tu wraca ! Po 2 latach niebytu
WRACA !
 
 
 
 
 
 
 
 
____________________________________________
 
No i mamy Prolog .
Wiem trochę krótki , i od razu za to przepraszam ,
 ale mam nadzieję że rozdziały będą dłuższe .
No i że się spodoba ;*
Posstaram się pierwszy rozdział dodać jutro .


4 komentarze:

  1. Jest fajnie! Kto wraca?! Któryś z moich 5 mężów?? :D
    http://i-know-everything-that-i-should-not.blogspot.com/?m=1
    i-miss-you-ever.blogspot.com
    Wpadniesz, ocenisz, skomentujesz? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) A zobaczysz kto ;P
      Jasne że wpadnę , ocenię , sskomętuję ;P

      Usuń
  2. witaj człowieczku! tu twa puzel się kłania z drugiego konta! najkrótszy prolog jaki czytałam ale trzeba przyznać że strasznie mnie zachęciłaś do dalszego śledzenia losów bohaterów;) nie moge sie doczekać co wymyślisz dalej;] czekam na rozdziały z nadzieją że będą dłuższe i będzie ich duuuużo!!pozdrawiam.xoxoxoxoxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , obiecuję będą dłuższ , poprostu nie miałam weny co do prologu . ;)

      Usuń